L’escola Font del Roure ha estat seleccionada per participar al programa del CLUB SUPER 3 “Fish & Chips”.

Els alumnes de cicle superior de l’escola Font del Roure han estat seleccionats per participar al programa del CLUB SUPER3 “Fish & Chips”.

La gravació del programa és realitzarà el pròxim dijous 28/01/16 i consta de diferents proves amb llengua anglesa. Amb la Maria i en Lawrence, els presentadors del FISH&CHIPS, ens divertirem jugant amb l’anglès! I haurem de superar les proves del programa: Blind Words, Twisted Cubes, Boom Balloon, Crazy Balls, Hey DJ, Wild Splash, Spelling, Maths i “X or not X”.