L’Alba i la Laia de cicle superior, seleccionades al 9è. Concurs d’anglès Interescolar de Catalunya.

L’Alba i la Laia, alumnes de cicle superior, van participar el passat dissabte al “9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016).

Durant el mes passat es van passar a les classes de Cicle Superior les proves de THE FONIX, el concurs d’anglès interescolar que des de fa 9 anys organitza International House, Fundesplai i la Generalitat de Catalunya per a incentivar l’aprenentatge de la llengua estrangera.

Les proves consistien en tasques de comprensió lectora i expressió escrita de diversa dificultat que els alumnes van superar amb força bons resultats. Només hi podia haver un seleccionat per a cada curs però, així que, després de moltes deliberacions, la Laia i l’Alba van ser les seleccionades per a 6è i 5è respectivament..

El dissabte passat, un cop superats els nervis inicials, les representants del Font del Roure van realitzar la fase territorial del concurs. Hi havia molts representants d’arreu de la província de Barcelona i els nervis van fer acte de presència, però segur que la Laia i L’Alba van fer una prova excel·lent.. Ara toca esperar a veure si passes a la gran final!

El concurs està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.