La xarxa de coneixements.

La xarxa de coneixements és una eina d’aprenentatge que utilitzem a l’escola en el marc dels projectes. Permet als infants organitzar i recordar tot allò que van treballant a partir de la representació gràfica.

Parteix de la pregunta que es presenta als infants per introduir al projecte i es desenvolupa amb el recull de la informació més rellevant utilitzant connectors i enllaços que relacionen els continguts que es van donant.

La xarxa està a l’abast dels infants i, independentment del ritme i/o moment maduratiu en el que es troben, els permet recordar, connectar i relacionar els aprenentatges amb les experiències viscudes.

Alhora és una eina que facilita als adults que els acompanyem conèixer en quin punt d’aprenentatge sobre el tema en qüestió està cada alumne.