Jornades esportives.

Avui s’han realitzat les jornades esportives previes a les vacances d’estiu. Com cada any gràcies als materials cedits per la Diputació de Barcelona (Xarxa de Municipis), en conveni amb els Ajuntaments i l’organització del Departament d’Educació Física de l’escola hem realitat aquestes Jornades.

L’objectiu principal d’aquestes activitats és fomentar el treball cooperatiu i la relació amb tots els companys dels diferents cursos de l’escola. S’han organitzat diferents grups intercicle on nens i nenes dels diferents nivells educatius conflueixen un en un mateix equip.

La majoria de propostes tenen un caire lúdic i un rerefons on l’esforç suma amb la col·laboració de tots els membres.