Informacions últims dies de trimestre.

Benvolgudes famílies:

Us fem arribar informacions d’aquests darrers dies del trimestre:

• El Concert de Nadal es celebrarà demà dijous dia 20 de desembre. El primer torn començarà a les 9:30 i el segon torn a les 11:15 (horaris aproximats).
  • L’horari del dijous és l’habitual de la resta de curs: de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30.
  • El dijous es lliuraran els àlbums del trimestre i els informes de Primària.
  • El Menú de Nadal del menjador escolar es farà el dijous.
  • El divendres l’horari és intensiu, de 9:00 a 13:00 i el transport escolar farà el servei del migdia a les 13:00. Com sabeu, hi ha convocades diverses mobilitzacions i des del centre no podem preveure l’abast de les possibles afectacions de la mobilitat a la comarca.
  • A més a més, des del Servei de personal docent dels Serveis territorials a la Catalunya Central ens han comunicat que l’organització sindical Intersindical CSC ha convocat una vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya que afecta a totes les treballadores i treballadors assalariats, funcionaris públics, personal estatutari i altre personal administratiu, de tots els sectors productius i de serveis per el proper 21 de desembre, de 12:30 a 14:30h. El centre garantirà els serveis mínims.
  • Les classes del segon trimestre s’iniciaran el dia 8 de gener.

Us desitgem que aquest Nadal sigui ple d’amor i il·lusió a les vostres llars i que l’any que començarà sigui esperançador per a tothom.

Equip directiu.

Escola Font del Roure.

Masquefa 19 de desembre de 2018.