Graducació alumnes de 6è – PROMOCIÓ8 “Joana d’Arc”.

Un any més acomidem un grup d’infants i famílies amb les que hem compartit part del viatge… ara tenen un futur per endavant ple de possibilitats i reptes… Una barreja d’emocions s’impregna en l’ambient… Endavant!!

Hem escollit l’últim paràgraf de l’obra “Vés on et porti el cor” de la Susanna Tamaro. Una obra intimista i exquisida en què una àvia fa una llarga carta de comiat a la seva néta.

I després, quan davant teu s’obriran tants camins i no sabràs quin d’ells triar, no n’agafis un perquè sí, sinó asseu-te i espera. Respira amb profunditat confiada amb la qual vas respirar el dia que vas venir a aquest món, sense que res et distragués; espera i espera encara. Queda´t quiet/a, en silenci i escolta el teu cor. Quan et parli aleshores aixeca´t i vés on ell et porti “.