Festa Major petita – Sant Isidre 2024

Benvolgudes famílies.

En primer lloc, us recordem que aquest curs celebrem el nostre 20è aniversari, i estem engrescats per compartir aquesta fita amb tota la comunitat educativa. Amb aquest motiu, estem preparant, juntament amb l’AFA, una celebració especial per al 21 de juny de 2024, coincidint amb la Festa de final de curs de l’AFA. Us demanem que reserveu aquesta data, ja que hi haurà sorpreses i un sopar al pati de l’escola.

A més, volem informar-vos sobre alguns festius de lliure disposició que estan a prop. El proper divendres 17 de maig i el dilluns 20 de maig són festius de lliure disposició, coincidint amb la Festa Major Petita en honor a Sant Isidre. Aprofitem per animar-vos a participar dels actes programats per l’Ajuntament de Masquefa i les entitats culturals del municipi, ja que l’eix transversal de l’escola és la Festa Major.

A més, com a novetat, us informem que des d’Alcaldia i l’equip de govern ens han convidat a assistir a un esdeveniment especial el dia 17 de maig a les 5 de la tarda a La Fàbrica Rogelio Rojo. En aquest acte, els alumnes de cicle superior faran sonar l’antiga sirena que marcava els temps de la vida de la Fàbrica i de la Vila, en reconeixement a l’esforç i la seva implicació en l’acte del centenari de La Fàbrica Rogelio Rojo.

Finalment, us adjuntem informació sobre els actes de la Colla de diables de Masquefa, que celebren el seu 30è aniversari, així com el programa del cicle musical Masquefa Sona Bé. Destaquem, especialment que el dimecres 15 de maig a les 18:00h es farà l’Acte inaugural del 30è aniversari i es presentarà el conte infantil: “Ball d’espurnes” a la Sala d’actes. Biblioteca Municipal M. Carme Junyent Figueras.

Us recordem també que l’Ajuntament ha organitzat el Casal d’Estiu, i podeu trobar tota la informació pertinent al següent enllaç [https://masquefa.cat/noticies/tot-preparat-per-als-casals-destiu-municipals-2024-a-masquefa-i-a-la-beguda-alta/].

Moltes gràcies per la vostra atenció i suport constant. Us desitgem a tothom una excel·lent Festa Major Petita de Sant Isidre, plena de moments especials i emocionants.

Cordialment,