Educa en democràcia i #vota 30/11/16.

Èxit educatiu, un objectiu i una responsabilitat de tots! Eleccions als Consells escolars. Educa en democràcia i 30/11/16.

ELECCIONS ALS CONSELLS ESCOLARS VOTA !
El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc. En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. En el cas dels centres privats concertats, el consell escolar debat, avalua, analitza i pren decisions sobre els temes proposats pel titular del centre. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
Per a més informació sobre composició, funcions i funcionament, podeu consultar:
Aquest any 2016 correspon convocar eleccions per a la renovació de dos (2) representants de pares i mares d’alumnes del Consell Escolar.
Tots els pares i mares podeu presentar candidatura (penseu en comprovar les dades al cens que hi haurà al taulell d’anuncis interior).
US ADJUNTEM CALENDARI DEL PROCÉS D’AQUEST ANY I US ANIMEN A PARTICIPAR DEL MATEIX, JA SIGUI PRESENTANT-VOS COM A CANDIDAT I/O VENINT A VOTAR EL DIA DE LES ELECCIONS, QUE ES REALITZARÀ EL PROPER DIA 30 DE NOVEMBRE DE 9:00 A 9:30 I DE 15:00 A 18 HORES, EN LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.
ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2016
7 de Novembre 2016
Convocatòria eleccions
Publicació dels censos electorals provisionals (cartell d’anuncis interior centre)
9 de Novembre 2016
Inici del termini per presentar reclamacions al cens electoral. En cas de reclamacions aquestes s’han de presentar a la Direcció del centre.
11 de Novembre 2016
Sorteig per designar els vocals de les meses electorals, a les 12:30h.
Resolució de les reclamacions als censos electorals.
14 de Novembre de 2016
Fi del termini de presentació de reclamacions.
15 de Novembre 2016
Constitució de la mesa electoral sector pares a les 16:30h a la biblioteca del centre.
Aprovació i publicació dels censos electorals definitius.
15 de Novembre 2016
Últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors. Les candidatures s’han de presentar a la Direcció; els impresos per presentar-se com a candidat es poden recollir a partir de la data d’inici del procés a la secretaria del centre.
18 de Novembre 2016
Publicació de candidatures.
30 de Novembre de 2016
Votacions sector pares de 9:00 a 9:30 i de 15:00 a 18 hores
14 de Desembre 2016
Constitució Consell Escolar i de les Comissions en el sí del Consell.