Somiem l’escola que volem – 6 de Juny de 17:00-19:00.

VISIÓ DE CENTRE

DINÀMIQUES DE PARTICIPACIÓ  DE LES FAMÍLIES A L’ESCOLA

La nostra escola està dedicant temps i recursos per a la reflexió sobre el centre educatiu que vol ser en el futur  alineat en el Marc d’escola avançada, fomentant el diàleg i la reflexió conjunta en el sí de la comunitat educativa.

S’està duent a terme un procés participatiu per imaginar com serà  el nostre centre l’any 2030 en el qual ja han participat els alumnes i el claustre i ara és el moment de les famílies.

Les qüestions a compartir amb els infants i el claustre han estat:

Alumnes: Què és el que més us agrada de venir a l’escola? Quin lloc de l’escola és el que més us agrada? Com t’agradaria ser quan siguis gran, d’aquí a 20 anys?  Què necessites aprendre a l’escola que ens ajudi a ser les persones que volem ser d’aquí a 20 anys?

Claustre: Quines competències clau ha de desenvolupar l’escola que volem? Quin model de persona volem educar? Quins valors volem que tingui? Com es podria aprendre millor? Farien servir ordinadors? Quin paper té el professorat? Com han de ser els espais d’aprenentatge?

I les qüestions que compartirem amb vosaltres, les famílies seran:

Com volem que siguin els nostres fills i filles d’aquí a 20 anys? Què ha d’aportar l’escola a l’educació dels nostres fills i filles? Quins valors? Com es podria aprendre millor? Quins materials farien servir? Com es faria el seguiment i avaluació del progrés de l’alumnat? S’autoavaluarien? S’avaluarien els uns als altres? Avaluarien el mestre/a? Com ha de ser l’edifici, els espais de descans i el pati? Quin paper han de tenir les famílies?

Amb les propostes dels diferents col·lectius analitzades detingudament, sumarem totes les mirades de la comunitat per completar la visió del centre establert al nostre Projecte Educatiu dins del Marc d’escola avançada.

És per tot això que la vostra participació com a famílies és important. És el moment de poder sumar la vostra visió del centre a la iniciada pels alumnes i el claustre.

Esperem la vostra assistència.

Us hi esperem!!!!!