Consell d’infants i adolescents 2022-2023.

Aquest curs escolar 2022-2023 el Consell d’Infants i Adolescents continua treballant per recollir la veu dels infants i adolescents que viuen a la vila de Masquefa.

Avui 11/11/22 s’ha celebrat la primera sessió del curs on s’han estrenat els nous consellers i conselleres. 9.30-9.50h @xaviboquete ha fet la benvinguda i la devolució de les propostes formulades l’any anterior.

El Consell és un espai de participació on les persones representants dels infants i adolescents de Masquefa de cada centre educatiu es reuneixen tres cops a l’any per tal de compartir les seves opinions i expressar les necessitats dels infants i adolescents de Masquefa.

Cada any es tractarà un tema diferent al Consell, que serà decidit de manera conjunta. S’han presentat els temes treballats a les aules i que proposa l’ajuntament i s’han treball en petits grups.

Els diferents consellers han debatut els temes i s’han exposat en votació, el tema escollit ha estat “seguretat i civisme”Després de la selecció del tema a treballar aquest any, s’ha explicat el treball a realitzar amb l’alumnat de les escoles i l’institut fins el proper consell.