Confinament del grup de convivència estable de 1RA.

COMUNICAT:

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que s’ha detectat un cas positiu al grup de 1RA i que a partir del 29/09/20 tots els membres d’aquest grup i la seva tutora quedaran confinats en quarentena (aïllament domiciliari) fins al 5/10/20 inclòs, per indicació de salut. El 30/09/20 s’han realitzat les proves PCR al centre per part de l’equip d’atenció primària a l’alumnat del grup de convivència estable de 1RA i les mestres de referència del grup. Les famílies del grup han estat en contacte permanent amb l’escola i per transparència hem volgut també comunicar-vos-ho a la resta de la comunitat. Són moments complexos que ens generen certes pors, neguits i inseguretats, però tot el claustre de l’escola tenim confiança en la tasca que s’està fent i les mesures que s’han dut a terme. Cal serenitat i sentit de comunitat educativa per afrontar aquestes situacions junts.

Teniu oberts els diferents canals de comunicació amb el centre i us demanem que totes les consultes les canalitzeu a través del correu general d’escola (a8060605@xtec.cat). Volem destacar la responsabilitat, disponibilitat i compromís que han demostrat totes les famílies, mestres i altre personal del centre i el gran recolzament que l’AMPA ens ha fet en tot moment per tal de facilitar la comunicació.

Gràcies per la comprensió, col·laboració i confiança.

Cordialment.

L’equip.

Xavi, Alexandra, Eli i Laia.

DOCUMENTS DE REFERÈNCIA:

I si hi ha un cas al centre, com es gestiona? http://ensenyament.gencat.cat/ca/actualitat/escolasegura/tracacovid/gestio-casos/

Gestió de casos COVID19 al centre educatiu https://documents.espai.educacio.gencat.cat/IPCNormativa/Protocol-Gestio-casos-rev.pdf

Podeu seguir la situació del centre al següent enllaç: ensenyament.gencat.cat/ca/actualitat/ les dades s’actualitzen mitjançant la informació que recull la Traçacovid, que és l’aplicació informàtica que ha dissenyat @educaciocat