Concert de Nadal 2021.

Benvolgudes famílies.

Us avancem que el tradicional Concert de Nadal de l’escola recuperarà aquest curs la presencialitat. El celebrarem el Dimecres 22 de desembre de 2021 en els torns habituals (de 09:30 a 10:30 els grups A // d’11:30 a 12:30 els grups B). Seguint les “recomanacions per a les festes i celebracions d’hivern” del Departament de salut i davant l’escenari epidemiològic actual, amb un notable augment dels casos i una incipient repercussió en el sistema sanitari, es recomana mantenir la prudència i garantir el compliment de les mesures quan se celebrin les cantades de Nadal o altres esdeveniments als centre educatius. Es recomana que es duguin a terme a l’espai exterior (pati).

Per aquest motiu el concert es realitzarà al pati de l’escola (aire lliure) si les condicions meteorològiques ho permeten (en cas contrari s’enviaran els vídeos a través de correu electrònic), es recomana fer les festes i celebracions en un espai exterior, encara que impliqui que les persones participant hagin d’anar abrigades.

Uns dies abans del concert us compartirem l’organització de l’accés i l’aforament.