Castanyada 2023.

Benvolgudes famílies de l’escola,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos sobre les activitats que tenim preparades per a la celebració de la Castanyada 2023 a l’escola. Aquestes activitats han estat possibles gràcies a la generosa col·laboració de l’AFA de l’escola, i estem molt agraïts pel seu suport constant.
Com sabeu, la Castanyada és una tradició catalana que marca l’arribada de la tardor. És un moment en què celebrem la collita i compartim moments de diversió i comunitat. A l’escola, la tardor és l’eix central en aquesta setmana especial, i volem que tots els nostres alumnes es sentin partícips d’aquesta festivitat. Aquí teniu un resum de les activitats que tindran lloc del 23 al 31 d’octubre:

CASTANYADA 2023.

Setmana del 23 al 27 d’octubre: Els alumnes més grans de l’escola ajudaran els petits a confeccionar les paperines de la Castanyada.

Divendres 27, dilluns 30 i dimarts 31: Representació de l’obra de teatre del conte “La castanyera” a càrrec dels alumnes de Cicle Superior per als altres nivells de l’escola.

Divendres 27: Els alumnes de Cicle Mitjà elaboraran suc de fruites de tardor utilitzant les magranes i taronges de l’escola.

Dilluns 30: Tallers de tardor intercicle, tallers de tardor per als alumnes d’Infantil (I4-2n), I3A i I3B, a més de tallers de tardor per als alumnes de 3r i 4t.

Dilluns 30 de 17 a 18:30h: Tallers de Halloween organitzats per l’AFA.

Dimarts 31 al matí: Tradicional torrada de castanyes a càrrec de les famílies de l’AFA.

Dimarts 31 a la tarda: Visita de la castanyera als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Mengem castanyes junts al pati i al porxo de l’escola.