Carnestoltes 2022.

Benvolgudes famílies.
Arriba la setmana de Carnestoltes farcida de sorpreses. Aquesta festa és la festa del món al revés. S’escull un rei que, durant uns dies, deixa fer les coses que la resta de l’any estan prohibides o mal vistes. Tot el món es disfressa, juga, balla, canta i fa bromes. El Carnestoltes és un gran joc en el qual, durant unes hores, pots deixar de ser tu mateix i convertir-te en allò que sempre has volgut ser.

ACTIVITATS DE LA SETMANA DE CARNESTOLTES.
Dilluns 21/02/2022 Arribada del rei Carnestoltes, pregó virtual i lectura de la primera consigna.
Dimarts 22/02/2022 Lectura de la segona consigna
Dimecres 23/02/2022 Lectura de la tercera consigna
Dijous 24/02/2022 Dijous Gras *durant el matí* SORTIDES A L’ENTORN (educació infantil: patis de l’escola / 1r, 2n i 3r parc de la Font del Roure / 4t, 5è i 6è església romànica de Sant Pere i la Santa Creu).
[cal portar roba i calçat còmode, esmorzar i una ampolla d’aigua].
Divendres 25/02/2022 a partir de les 15:15 Tradicional desfilada, balls de Carnestoltes i disfresses (al pati de l’escola).
16:30 Xocolatada solidària de l’AMPA.
[activitat oberta a les famílies].
Requisits d’accés:
–  No pot assistir a la visita al centre educatiu cap persona que presenti simptomatologia compatible amb la covid-19, ni que tingui una prova positiva per covid-19 o hagi estat designada com a contacte estret d’un cas positiu en els 7 dies anteriors i que tingui indicació de quarantena. En cas que se sigui un contacte estret immunitzat, és recomanable disposar d’un TAR negatiu per participar a la visita.
Organització d’accés:
-Per evitar aglomeracions, l’entrada i la sortida al pati es farà de manera esglaonada pels diferents accesos que s’indiquen en el planell.
-L’entrada és realitzarà pels dos accessos marcats en blau al planell (porta principal de la pista i porta de la rampa del costat del pàrquing de terra).
– Els nens i nenes estaran en tot moment amb el seu grup de convivència estable. Hi haurà un espai reservat per les famílies. Caldrà que tothom segueixi les instruccions d’accés i s’ubiqui en els espais reservats per cada sector.
-La sortida es realitzarà de manera esglaonada, seguint les indicacions de l’organització.
Aire lliure
Si les condicions meteorològiques ho permeten, es celebrarà la festa a l’espai exterior (pati). En cas que les condicions meteorològiques no ho permetessin, es suspendrà la festa.
Famílies
Podeu assistir un nombre limitat de persones, seguint totes les mesures de prevenció i protecció enfront de la covid-19 establertes.
Hi haurà 150 cadires i la resta de l’espai serà a peu dret (podeu ocupar l’espai de la rampa, mantenint les distàncies de seguretat esmentades).
Aforament i distància de seguretat:
Espais exteriors: l’aforament a l’espai exterior ens permet disposar de 2,5m2 per persona.
Mascareta
Al ser un acte multitudinari, totes les persones adultes heu de portar la mascareta col·locada correctament, de manera que cobreixi el nas i la boca, excepte els casos en què l’ús estigui contraindicat.

Higiene de mans
Tothom que accedeixi al concert ha de realitzar rentat o higiene de mans. Hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic als diferents accessos.
Us recordem que el dilluns 28/02/2022 l’escola romandrà tancada per festiu de lliure disposició.
Molt bona setmana de Carnestoltes.
Cordialment
L’equip.
Xavi, Alexandra, Eli i Laia.