Audicions d’entrada i sortida 20è aniversari 2023-2024.

AUDICIONS D’ENTRADA I SORTIDA.
Audicions d’entrada i sortida (proposta del 20è aniversari): Estem explorant diverses opcions per a les audicions d’entrada i sortida de l’escola, ja que celebrem el nostre 20è aniversari.
Els mestres de música de l’escola gestionen les audicions d’entrada i sortida i ens suggereixen aquesta magnífica proposta, que acollim amb interès i gratitud:
Per fer participar a tota la comunitat educativa en la tria de les audicions del mes, hem creat un Genially on, es faran el recull de totes les músiques del curs.
A dins d’aquest, anirem penjant els cartells i cançons de tots els mesos, per tal que tothom pugui recuperar i escoltar/conèixer els grups de música de tot el curs.
També hi ha un qüestionari on tothom qui ho vulgui, pot fer propostes de temàtiques i cançons pels següents mesos. Aquí deixem l’enllaç de la proposta de Genially: https://view.genial.ly/6521b1579526ee0012c82af5/guide-audicions-del-mes
Xavi Jou i Núria Llacuna