Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

BEQUES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS
El passat 2 d’agost es va publicar al BOE  la resolució per la qual es convoquen els ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2021-22.
Destinataris: Alumnes que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu fora de l’escola i que reuneixin els requisits establerts (Educació Infantil i Educació Primària). Els alumnes amb dislèxia també son susceptibles de rebre l’ajuda (s’haurà d’adjuntar document acreditatiu amb el diagnòstic).
Termini de presentació: Fins el 30 de setembre de 2021
Com ho puc demanar?: Les sol·licituds s’han de complimentar mitjançant el formulari accessible per internet a l’adreça del Ministeri d’Educació, que deurà ser imprès, signat i presentat al centre educatiu on realitzi els estudis 2021/22.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *