8 orientacions per TRIAR ESCOLA (Fundació Jaume Bofill).

Si sou una família que està en procés de preinscripció escolar, segur que us heu fet preguntes com: Què he de tenir en compte a l’hora d’escollir l’escola del meu fill? En què m’hauria de fixar quan vagi a les portes obertes? Quines preguntes puc fer durant la visita? Què he de posar a la balança per prendre una bona decisió?

En el “llibret” 8 orientacions per triar escola trobareu algunes propostes que us poden ser de gran utilitat a l’hora d’informar-vos sobre els centres educatius que teniu al vostre entorn, i també algunes orientacions per prendre la decisió.

triar_escola

En aquest procés de la tria d’escola, és important recollir el màxim d’informació, per tal de formar-vos el vostre propi criteri i poder posar a la balança les opcions d’escoles del vostre entorn que millor encaixen amb les necessitats del vostre fill i amb les vostres preferències, tenint també en compte els mecanismes de regulació de matrícula quan la demanda supera l’oferta.