3a sessió de la XTTE

El dimecres 18 de gener va tenir lloc la tercera sessió de la Xarxa Territorial de Transformació Educativa (XTTE) a la Catalunya Central.

Vam dedicar la sessió al vector que fa referència a la ciutadania democràtica i consciència global.

Després de fer una breu introducció del vector, va començar les exposicions de 7 centres que pertanyen a la xarxa, que ens van explicar com aquest vector impregna el seu dia a dia al centre. Volem donar les gràcies a l’escola Font del Roure de Masquefa, a l’escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada, a l’escola Sant Ignasi de Manresa, a l’institut escola Vall de Lord de Sant Llorenç de Morunys, a l’institut Antoni Pous i Argila de Manlleu, a l’institut La Plana de Vic i a l’institut Lluís de Peguera de Manresa per compartir amb la resta de centres de la xarxa les seves bones pràctiques.