Eleccions al Consell escolar: Candidatures

En data 22 de novembre s’han fet públiques les candidatures dels diferents sectors de la comunitat educativa admeses per presentar-se a les eleccions del Consell escolar. Les exposem a continuació seguint un ordre alfabètic:

ALUMNAT: Batlle Amigó, Clàudia (E1F); Cancio Solé, Berta (E4B); Diaz Chiheb, Leila (1BA); Duran Frías, Andy Francisco (M1GAA); Martín Farrés, Víctor (E2A); Melero Belmonte, Álex (M1GAA); Reda Eshribel Behassar, Mohamed (2n FPB); Redondo Castilla, Pau (E4C); Torrents Cabré, Anna (E3C). Caldrà triar dos noms com a màxim.

FAMÍLIES: Caballé Falomi, Lourdes; Mirabello Bertozzi, Mariela Beatriz; Torrents Bisbal, Xavier. Caldrà triar dos noms com a màxim.

PROFESSORAT: Farreny Terrado, Mª Teresa; Guardiola López, Maria Antònia; Montori Calle, Marta; Pont Melero, Juan Carlos; Ramos Sabaté, Joan Marc. Caldrà triar tres noms com a màxim.

Les votacions es duran a terme el dilluns 28 de novembre. El sector de pares i mares votarà a la Biblioteca de l’edifici Cristòfol Ferrer entre les 17 i les 20h.