Visita a YOMO

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van visitar la fira YOMO  els dies 1 i 2 de Març respectivament. Es tractava d’una expo de ciències i tecnologia lligada al BCN Mobile i orientada per joves estudiants.  La fira tenia com objectiu motivar a l’alumnat a estudiar disciplines STEAM, que en anglès vol dir ciència, tecnologia, disseny i matemàtiques.

Els nostres alumnes van poder gaudir d’un matí ple d’activitats per a tots els gustos: tallers de robòtica,  concursos de creació de pàgines web, experiments de química i de biologia, jocs de realitat virtual, obres de teatre de temàtica tecnològica, etc. També van poder observar  de ben a prop diferents tipus d’impressores 3D, robots ballarins, models de relleu en 3D i d’altres gadgets o invents.  A l’estand del museu de les matemàtiques vam aconseguir construir tots plegats una cúpula de Leonardo. I a més a més, els profes vam poder compartir experiències i trobar recursos en relació amb l’educació STEAM.  A continuació teniu un petit vídeo resum d’aquestes dues jornades tan profitoses.