Valoració del taller de ràdio

El dia 17 de maig ens va tornar a visitar Ràdio Seu per tal d’enregistrar la valoració per part del professorat i l’alumnat participant en l’experiència del taller de ràdio que van realitzar els alumnes de 1r d’ESO el passat mes de març. El programa… Llegeix més»

Preinscripció al BTX i CFM 2018

El termini de presentació de sol·licituds per a la preinscripció al BTX i al CFM és del 14 al 24 de maig, ambdós inclosos. Es pot presentar documentació fins al dia 28 de maig de 2018. Com a documentació genèrica, cal tenir present la Resolució… Llegeix més»

Enquestes de final de curs

Quan s’està acabant el curs, i d’acord amb l’estratègia de l’Institut d’intentar millorar el servei que proporciona a partir del Projecte de Qualitat i de la norma ISO 9001, cal conèixer la valoració que té la comunitat educativa sobre aspectes concrets de l’Institut. Així, d’aquesta… Llegeix més»

Fira de Petits i Joves Emprenedors

La plaça dels Oms de la Seu d’Urgell ha acollit aquest dimecres la Fira de Petits i Joves Emprenedors, que tot i celebrar-ne enguany la seva quarta edició s’havia deixat de fer durant dos cursos acadèmics i ha tornat a organitzar-se enguany, amb la novetat… Llegeix més»

Intercanvi a Revel

Just tornant de vacances de Setmana Santa, alumnes de 3r, 4t i 1r de Batxibac van anar d’intercanvi a la ciutat de Revel, al costat de Toulouse. Van poder viure en famílies franceses del Lycée Vincent Auriol, gràcies al treball conjunt realitzat amb la professora… Llegeix més»

Preinscripció electrònica per a CFS

Enguany hi ha novetats per la preinscripció als cicles formatius de grau superior d’FP: s’haurà de realitzar per sol·licitud electrònica, la qual cosa implica la identificació de l’alumne/a i la persona que presenta la sol·licitud de forma electrònica. No caldrà presentar cap documentació d’identificació al… Llegeix més»

Preinscripció per a la segona promoció del Batxibac

El proper curs 2018-19, l’institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell oferirà cursar la segona promoció del currículum mixt Batxibac, que permet als alumnes completar el batxillerat i el baccalauréat i obtenir així la doble titulació.
Els objectius d’aquesta doble titulació són:

Taller sobre lideratge a l’aula

Ens complau informar-vos que el proper dimarts 17 d’abril de 15.30 a 18.15 tindrà lloc a l’Institut Joan Brudieu un taller sobre lideratge a l’aula a càrrec del coach Ferran Gonzalez, llicenciat en ciències econòmiques i empresarials per la UAB, coach ontològic i d’equips per… Llegeix més»