Arriba el Batxibac a la Seu d’Urgell

El proper curs 2017-18, l’institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell oferirà cursar el currículum mixt Batxibac, que permet als alumnes completar el batxillerat i el baccalauréat i obtenir així la doble titulació.
Els objectius d’aquesta doble titulació són:

• Oferir una formació bicultural i bilingüe.
  • Afavorir la mobilitat… Llegeix més»

Dia de l’Elegància

El darrer dia lectiu abans de les vacances de Setmana Santa, a l’Institut vam celebrar el Dia de l’Elegància, en què tot l’alumnat va ben empolainat, va de vint-i-un botons. Com a mostra, hi tenim el vídeo i les fotos il·lustratives. Alhora, s’ha… Llegeix més»

Setmana de l’FP

L’Institut Joan Brudieu ha organitzat al llarg d’aquesta setmana, del 3 al 6 d’abril, la seva primera Jornada de Formació Professional. Al llarg de quatre dies, el centre ha ofert als alumnes diversos tallers i xerrades sobre les diferents opcions relacionades amb els cicles formatius… Llegeix més»

Actualització Web

S’ha actualitzat la pàgina de la nostra web dedicada a l’Orientació acadèmica. S’hi ha afegit l’apartat dedicat a la Inserció laboral dels ensenyaments professionals, amb els enllaços al darrer estudi publicat del 2016, amb dades generals de Catalunya i particulars de Lleida. També… Llegeix més»

Licitació del Servei de Neteja: obertura sobres C

Us informem que l’obertura del sobre C (oferta econòmica) del procediment de licitació del servei de neteja per a l’Institut Joan Brudieu (Expedient 25004188 – 23/2017 tindrà lloc el proper dimarts 4 d’abril de 2017, a les 11.30 hores a l’aula C006 del mateix institut.

Mobilitat internacional a l’FP

Des del 27 de març al 3 d’abril, 7 alumnes del CFM Sistemes microinformàtics i xarxes de l’Institut Joan Brudieu realitzen un intercanvi amb l’Institut Instruzione Superiore Statale Des Ambrois d’Oulx (Itàlia). Concretament, hi han participat: Manuel Alejandro Espitia Velasco, Roger Subirà Torrebella, David Àlvarez… Llegeix més»

Borsa de treball: notícia

Des del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) s’ha iniciat un procés de selecció adreçat a joves que tinguin interès per estudiar i treballar a Alemanya en el marc del programa federal de Formació Dual a Alemanya. Com és habitual aquest projecte compta amb el suport… Llegeix més»