Prova d’avaluació de quart d’ESO 2024

Els pròxims 16 i 17 d’abril l’alumnat de 4t ESO realitzarà la Prova d’Avaluació de Quart d’ESO 2024, que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès o francès), en matemàtiques i en l’àmbit cientificotecnològic. La prova serà la mateixa per a tots els centres educatius d’educació secundària obligatòria de Catalunya. S’avaluarà si l’alumnat és capaç d’aplicar allò que ha après a l’aula en situacions de la vida quotidiana. L’alumnat disposarà de 60 minuts útils per fer cada prova, excepte en la prova de llengua estrangera i en la cientificotecnològica, en què tindrà 15 minuts més. Els quaderns de les preguntes seran en format pdf, que l’alumnat visualitzarà a través del seu ordinador personal. Això implica que l’alumnat ha de portar els cables del carregador i l’ordinador personal totalment carregat. Els quaderns en format pdf es descarregaran a l’escriptori des del Classroom obert específicament per a aquestes proves. Les respostes es seguiran realitzant en els fulls de resposta en format paper.