Preinscripció CFM – CFS – IFE – PFI (curs 2024-2025)

Us informem de les pròximes dates oficials de preinscripció per al curs 2024-2025:

• PFI: del 2 al 9 de maig.
  • IFE: del 13 al 24 de maig.
  • CFM: del 24 al 30 de maig.
  • CFS: del 24 al 30 de maig.

Especificacions que cal tenir en compte quant a certificat d’estudis:

• Els alumnes que han cursat l’ESO a Catalunya en un centre ordinari a partir del curs 2017-2018 o bé que actualment estan cursant l’ESO a Catalunya, no han d’adjuntar cap certificat del seu expedient acadèmic, ja que aquest s’obté de les bases de dades del Departament d’Educació; les puntuacions obtingudes es mostren en la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional. Si no s’ha pogut obtenir, cal adjuntar el certificat d’aquesta qualificació mitjana abans de finalitzar el període per presentar una reclamació a la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional.

I a continuació la informació específica de cada procés segons quin sigui l’estudi al qual us voleu preinscriure’s.

Programes de Formació i Inserció (PFI-PTT):

Del 2 al 9 de maig de 2024, per a tot l’alumnat que opti per als estudis de PFI-PTT.

PFI-PTT: Accés a la sol·licitud de preinscripció telemàtica

Procés de preinscripció

• Podeu trobar informació dels estudis PFI-PTT en aquest enllaç de la nostra pàgina web.

Itineraris Formatius Específics (IFE):

Del 13 al 24 de maig de 2024, per a tot l’alumnat que opti per als estudis d’IFE.

IFE: Accés a la sol·licitud de preinscripció (format PDF) – Web Departament
IFE: Accés a la sol·licitud de preinscripció (format PDF) – Web Institut

Procés de preinscripció

• Podeu trobar informació dels estudis IFE en aquest enllaç de la nostra pàgina web.

Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM):

Del 24 al 30 de maig de 2024, per a tot l’alumnat que opti per als estudis de CFM.

CFM: Accés a la sol·licitud de preinscripció telemàtica

Procés de preinscripció

• Podeu trobar informació dels estudis CFM en aquest enllaç de la nostra pàgina web.

Cicles Formatius de Grau Superior (CFS):

Del 24 al 30 de maig de 2024, per a tot l’alumnat que opti per als estudis de CFS.

CFS: Accés a la sol·licitud de preinscripció telemàtica

Procés de preinscripció

• Podeu trobar informació dels estudis CFS en aquest enllaç de la nostra pàgina web.