Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris (2024-2025)

S’ha publicat la convocatòria de beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris per al curs 2024-2025. El termini per sol·licitar-les és del 19 de març (a les 09:00 h) al 10 de maig de 2024 (15:00 h), ambdós inclosos. Has de sol·licitar la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpigues què estudiaràs o, fins i tot, encara que no sàpigues si estudiaràs o no. Posa els estudis que consideris més probables i cap al setembre podràs modificar-los, si cal.

• Pots sol·licitar una beca si el curs acadèmic 2024-2025 tens previst cursar un ensenyament postobligatori o superior no universitari:
    • batxillerat;
    • formació professional de grau mitjà i de grau superior;
    • ensenyaments artístics professionals;
    • ensenyaments esportius;
    • ensenyaments artístics superiors;
    • estudis religiosos superiors;
    • estudis d’idiomes en escoles oficials (incloent-hi la modalitat de distància);
    • cursos d’accés, cursos de preparació per a les proves d’accés a la formació professional, i cursos de formació específics per a l’accés als cicles de grau mitjà i de grau superior impartits en centres públics i en centres privats concertats que tinguin autoritzats ensenyaments de formació professional;
    • cicles formatius de grau bàsic.
  • No hi pots optar:
    • Si és per repetir curs.
    • Si tens un títol de nivell igual o superior als estudis per als quals sol·licites la beca.

Trobareu tota la informació a: https://educacio.gencat.cat/ca/serveis-tramits/beques/beques-postobligatoris/.

L’Oficina Jove de la Seu d’Urgell es posa a disposició de tot l’alumnat i les seves famílies per ajudar -los a realitzar aquest tràmit. Hi heu de contactar pels següents canals:

• @ojalturgell – Intagram
  • Presencialment