Formació Professional (CFM – CFS)

FP a l'Institut Joan Brudieu

Currículums

CFM: Gestió Administrativa (GAD) [AG10]

CFM: Sistemes microinformàtics i xarxes (SMX) [IC10]

CFM: Cures auxiliars d’infermeria + Atenció a persones en dependència (CAI +APD) [1601+SC10]

CFS: Administració de sistemes informàtics en xarxa (ASIX) [ICA0] – Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma (DAM) [ICB0]

CFS: Educació Infantil (EDI) [SCB0]

Currículum caducats

Formació en centres de treball

• La formació en centres de treball (FCT) consisteix en pràctiques formatives no laborals que realitzen els alumnes d’ensenyaments postobligatoris en centres de treball situats a l’entorn dels centres on cursen els seus estudis, mitjançant un acord de col·laboració que subscriuen l’escola i l’empresa. Aquestes pràctiques formen part del programa formatiu (curricular) d’aquests ensenyaments.

Orientació acadèmica i professional

Noves convalidacions d’FP a partir del curs 2021-2022 (Informació orientativa)

• MCONV-FP Manual de convalidacions i Exempcions FP [Institut Joan Brudieu].
  • Equivalències i convalidacions a l’FP (Departament d’Educació). El sistema educatiu preveu possibilitats de reconèixer la formació adquirida sota plans d’estudi diferents dels vigents, així com les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies de formació no formal.
    • Equivalències amb el títol de graduat en educació secundària obligatòria.
    • Equivalències amb el títol de batxiller LOE.
    • Equivalències a efectes d’accés als cicles entre famílies d’arts plàstiques i disseny, i formació professional.
    • Convalidacions de crèdits a estudis universitaris.
  • Convalidacions dels ensenyaments d’FP [taules actualitzades a partir del curs 2022-2023]:
    • Convalidacions CFM: GAD [AG10]: taula.
    • Convalidacions CFM: SMX [IC10]: taula.
    • Convalidacions CFM: CAI [1601]: taula.
    • Convalidacions CFM: APD [SC10] : taula.
    • Convalidacions CFS: EDI [SCB0]: taula.
    • Convalidacions CFS: ASIX [ICA0]: taula.
    • Convalidacions CFS: DAM [ICB0]: taula.
    • Convalidacions CFS: DAW [ICC0]: taula.
    • Convalidacions Mòdul FOL-EIE: taula.
    • Convalidacions Mòdul Llengua anglesa: taula.
    • Reial decret 1085/2020, de 9 de desembre, pel qual s’estableixen convalidacions de mòduls professionals dels títols de formació professional del sistema educatiu espanyol i les mesures per a la seva aplicació, i es modifica el Reial decret 1147/2011, de 29 de juliol, pel qual s’estableix l’ordenació general de la formació professional del sistema educatiu.

Fulls impresos