Naia Álvarez, Premi Extraordinari de FP de grau mitjà del curs 2022-2023

L’exalumna Naia Álvarez de Eulate Molné ha obtingut el Premi Extraordinari de Formació Professional de grau mitjà del curs 2022-2023 de la família de Serveis socioculturals i a la comunitat, amb la qualificació de 9,43. Els Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Mitjà són un estímul per als alumnes i constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments amb el desig d’oferir a aquest alumnat un estímul per a aconseguir els seus objectius i una recompensa per haver-los aconseguit. S’atorga un premi per a cada família professional dels cicles de grau mitjà que s’imparteixen a Catalunya. Aquest guardó proporciona els avantatges següents a l’alumnat que l’obté: un certificat acreditatiu d’aquesta distinció del Departament d’Educació i el reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic. L’acte de lliurament dels Premis Extraordinaris d’FP i ERE tindrà lloc el dijous 4 d’abril de 2024, a les 18.00 hores, a l’Auditori Conservatori del Liceu de Barcelona. Moltes felicitats, Naia!!!!

240315_Premi_XORD_CFM_Alvarez_Naia