Transport i menjador escolars

Informació general

Alumnat amb dret a la gratuïtat del servei de transport i menjador obligatori

• Per al curs escolar 2020-2021, davant la situació d’excepcionalitat que estem vivint, aquest procediment es veurà modificat i simplificat per a les famílies. No caldrà que ompliu cap sol·licitud, tampoc cal que us personeu ni al centre educatiu, ni al consell comarcal. El tràmit es farà entre el centre educatiu i el consell comarcal. Els centres educatius faran arribar aquesta informació amb les dades que disposen en el seu registre de dades de l’alumnat (RALC). Cal tenir l’adreça del domicili familiar actualitzada al centre educatiu.
  • Informació (curs 2020-2021)

Alumnat que NO té dret a la gratuïtat del servei de transport i menjador

• Alumnat transport NO obligatori: informació (curs 2020-20121).
  • Menjador escolar: informació (curs 2020-2021)
    • Per a l’alumnat que NO té dret a la gratuïtat del servei de menjador escolar:
      • Usuaris habituals, donats d’alta del servei de menjador escolar: el preu és de 6,33 € (IVA inclòs)
      • Usuaris esporàdics: el preu és de 6,96 € (IVA inclòs)
    • Per tal de poder inscriure’s al menjador escolar aquests primers dies de curs escolar, heu de contactar per correu electrònic amb les coordinadores de cada menjador: monitors.brudieu@ccau.cat.

Beques i ajuts

Funcionament de les rutes de transport escolar

MENJADOR ESCOLAR: MENÚS

MENJADOR ESCOLAR: PROJECTE MENGEM D’AQUÍ