Preinscripció BTX i BatxiBAC (curs 2024-2025)

Del 2 al 8 d’abril de 2024 s’obre el termini de preinscripció per als estudis de Batxibac, el tràmit de preinscripció del qual es realitza presencialment en format paper a la Secretaria de l’Institut, i del 18 al 25 d’abril de 2024 s’obre el termini de preinscripció per als estudis de BTX, el tràmit de preinscripció del qual es realitza de manera telemàtica a les pàgines webs del Departament d’Educació:

Important per a l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joan Brudieu

• L’alumnat de l’Institut Joan Brudieu de 4t ESO que vol preinscriure’s al BTX de les modalitats de Ciències i Tecnologia o d’Humanitats i Ciències Socials al mateix Institut Joan Brudieu, NO ha de fer cap tipus de preinscripció electrònica perquè té reserva de plaça. Tan sols ha d’emplenar OBLIGATÒRIAMENT el Formulari de la Tria d’itineraris i matèries de més avall i lliurar en format paper el següent document:

Full de preinscripció a B1, interna i obligatòria, per a l’alumnat de 4t ESO de l’Institut Joan Brudieu

• Per a la modalitat d’Arts, és OBLIGATÒRIA la preinscripció. També ho és per a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM).

Documentació interna OBLIGATÒRIA per a tot l’alumnat que es preinscriu als estudis de Batxillerat i BatxiBAC a l’Institut Joan Brudieu:

• Tria d’itineraris i matèries a 1r de BTX i a 2n de BTX

Formulari de tria d’itineraris i matèries [1r de BTX]

Formulari de tria d’itineraris i matèries [2n de BTX]

• Observacions a tenir en compte amb la tria d’itineraris i matèries a BTX LOMLOE [Currículum BTX – LOMLOE a l’Institut Joan Brudieu]
    • La tria d’aquestes matèries és provisional:
      • l’oferta final es farà en funció de la demanda i dels recursos de professorat disponibles.
      • L’institut podrà reorganitzar l’adscripció de l’oferta en funció de les seves possibilitats organitzatives. Qualsevol canvi serà avisat oportunament.
      • Per poder impartir les matèries de modalitat i optatives que ofereix l’Institut, cal un mínim de deu alumnes. Queden excloses d’aquesta limitació les matèries obligatòries/comunes d’opció i la Llengua i Cultura Gregues I i II. Per a la resta de matèries que no arribin al mínim de deu alumnes, els alumnes hauran de triar una altra matèria de les que s’ofereixen a la franja o el centre els pot adreçar a cursar-les a través de l’Institut Obert de Catalunya (IOC), amb un màxim de dues matèries per alumne i curs acadèmic.
    • IMPORTANTÍSSIM!!!!
      • Sigueu curosos i responsables en la vostra tria d’itineraris i de matèries en el moment de la preinscripció.
      • La vostra elecció en aquest moment té un gran valor, perquè les vostres decisions en aquest temps de la preinscripció serveixen per organitzar la complexitat del curs proper i preveure grups i plantilles del professorat, la qual cosa, en el període de matrícula, ja està totalment tancada.
    • A més:
      • Per a 1r de BTX LOMLOE:
        • Si ets alumnat que cursa simultàniament estudis de música o compagina els estudis amb la pràctica intensiva de l’esport, hauràs d’emplenar els fulls de sol·licitud de convalidacions pertinents. Sempre es convaliden les matèries que hi ha a les franges MOP2 (3h) i MOP3 (3h), que hauràs de triar.
        • Si ets alumnat de BATXIBAC, has de fer obligatòriament Llengua francesa, com a 1LE, Història de França I (franja MOP2 – 3h) i Literatura francesa I (franja MOP3 – 3h).
      • Per a 2n de BTX LOMLOE:
        • Si ets alumnat que cursa simultàniament estudis de música o compagina els estudis amb la pràctica intensiva de l’esport, hauràs d’emplenar els fulls de sol·licitud de convalidacions pertinents. Sempre es convaliden les matèries que hi ha a la franja d’Optativitat (4h), que hauràs de triar.
        • Si ets alumnat de BATXIBAC, has de fer obligatòriament Llengua francesa, com a 1LE, Història de França II i Literatura francesa II (franja d’Optativitat – 4h).

Informació del procés de preinscripció del Batxillerat l’Institut Joan Brudieu

• Definició i explicació de les matèries de modalitat i optatives del Batxillerat LOMLOE a l’Institut Joan Brudieu.