Escola Verda

Benvinguts a la nostra pàgina del projecte Escola Verda – Escola Ambiental.

Objectius generalseverda

• Conscienciar i implicar tota la comunitat educativa en l’estalvi i el reciclatge dels materials.
  • Treballar exhaustivament el reciclatge i reutilització del paper, com a residu majoritari en un centre educatiu.
  • Aconseguir, amb una dosi de motivació, unes accions molt concretes dins del centre i fer-ne el seguiment, valoració, manteniment, …
  • Fer que aquestes bones pràctiques medioambientals s’extrapolin en altres àmbits com: les famílies, el barri, els grups d’esplai, les empreses, …, donada la potencialitat que tenen com a futurs ciutadans i bons comunicadors.

Escola_Verda

Activitats

• Bloc d’Escola Verda, per compartir comentaris, veure notícies, fotos, enllaços, tallers, reportatges… relacionats amb el medi ambient i altres activitats que l’Escola Vewrda realitza amb l’alumnat del centre que col·laborarà de forma activa per portar a terme accions que afavoriran una bona actitud davant el medi ambient.

Espai_Verd