Setmana FP 2024

Del 18 al 21 de març de 2024 tindrà lloc a l’Institut Joan Brudieu la Setmana de la Formació Professional, amb els següents objectius:

• Fer visible i potenciar l’FP
  • Explicar l’oferta formativa d’FP a l’Institut
  • Mostar projectes i pràctiques realitzades per l’alumnat d’FP.

Per poder facilitar informació i ajuda a possible futur alumnat i a alumnat que finalitza alguna etapa postobligatòria s’han programat diferents tipus d’activitats:

• Xerrades d’especialitat, en què una persona que ha cursat els estudis de cicles de les especialitats disponibles en l’oferta educativa de l’Institut Joan Brudieu (CAI+APD, SMX, DAM, GAD, EDI, etc.) i disposa de diversos anys d’experiència professional explica la utilitat del cicle que va cursar, la seva trajectòria professional, experiències relacionades amb matèria del cicle i respon dubtes de persones interessades a cursar el cicle o alumnat que ja està finalitzant els estudis de formació professional. Es realitza una xerrada per especialitat.
  • Taules rodones, en què es debaten les característiques de cada cicle. S’elabora una taula rodona per cada cicle formatiu que imparteix l’Institut i es realitzen dos tipus de debats:
    • Taula rodona d’alumnat que actualment està cursant el cicle, dirigida a persones interessades en la inscripció en els estudis (alumnat d’ESO, interessats i interessades en la Fira FP, etc.).
    • Taula rodona d’exalumnat que va cursar els estudis de cicle a l’Institut, dirigida tant a alumnat que està acabant el cicle com a persones interessades a cursar la formació professional.
  • Tallers d’habilitats socials per a alumnat que actualment cursa la Formació Professional. Els tallers van dirigits a treballar habilitats de gran utilitat en l’àmbit laboral, com la comunicació interpersonal, la gestió del temps, la perspectiva empresarial des de diversos vessants, etc.

Programa de la Setmana FP a l’Institut Joan Brudieu.