Contractació – Perfil del contractant
L’article 53 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, crea el perfil del contractant, com un espai de difusió a través d’Internet de l’activitat contractual del sector públic i amb la finalitat d’assegurar la transparència i l’accés públic a aquesta informació.
Dades de l’Institut
- c/ Bisbe Iglesias Navarri, 27
- 25700 – la Seu d’Urgell
- Telèfon: (+34) 973 35 04 03
- Fax: (+34) 973 35 56 50
- Correu electrònic: iesjoanbrudieu@xtec.cat
- Adreça web: www.insjoanbrudieu.cat
- Horari de secretaria: de dilluns a dijous, de 8:45 a 14:00 i de 15:30 a 18:30; els divendres, de 8:45 a 14:00
Mesures addicionals per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2
- Resolució relativa a la suspensió de diversos contractes subscrits pel Departament d’Educació i al rescabalament dels danys i perjudicis efectivament soferts pels contractistes durant el període de suspensió motivats pel tancament dels centres educatius mitjançant la Resolució SLT/719/2020, de 12 de març
Licitacions
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2018
- Plec de clàusules administratives 2018
- Plec de prescripcions tècniques 2018
- Anunci al DOGC pel qual es fa pública la licitació del contracte de serveis 2018
- Obertura sobre C: dimarts 31 d’octubre de 2017, a les 10:00 h, a l’aula C006 de l’Institut
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2017 (Març)
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2016
Adjudicacions i formalitzacions
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2018
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2017 (Abril)
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2017
- Servei de neteja de l’Institut Joan Brudieu – 2016