L’alumnat de l’IFE visita les instal·lacions del CET Grapats de la Seu d’Urgell

Aquest dilluns 11 de març, l’alumnat de l’IFE, va poder visitar les instal·lacions de l’empresa CET Grapats per tal de conèixer el seu funcionament, la seva visió com a empresa i les seves línies de negoci. D’aquesta manera, el nostre alumnat va poder conèixer de primera mà  una possible sortida laboral després de finalitzar els estudis del nostre IFE. CET Grapats és una empresa del Grup Grapats amb el propòsit de fomentar la creació de llocs de treball per a persones joves amb diferents discapacitats. I, d’aquesta manera,  poder fomentar o facilitar la seva inserció en una empresa ordinària. Les diferents línies de negoci que vam poder observar dins de l’empresa van ser: la bugaderia industrial, el servei de paqueteria sostenible i el punt de recollida i el lloguer de vaixelles i material per esdeveniments. Els donem les gràcies per rebre’ns i compartir amb nosaltres aquesta tasca tan important i necessària per a la nostra comarca. (fotos)