Portes obertes Postobligatoris

17_primaria_jornades_portes_obertesBTX – BATXIBAC – CFM – CFS – IFE – PFI/PTT

20 d’abril de 2021

Jornada de portes obertes per a les famílies que volen preinscriure’s i matricular-se a Cicles Formatius (CFM – CFS), IFE i PFI/PTT

Enguany, la Jornada de portes obertes constarà d’una reunió informativa que es realitzarà de manera telemàtica el dimarts 20 d’abril de 2021 a les 19:00 h. Per accedir-hi cal que us registreu omplint el formulari d’inscripció (enllaç), abans de les 23:59 h del dilluns 19 d’abril. Al llarg del mateix dia 20 d’abril us enviarem un correu electrònic amb l’enllaç a la reunió informativa.

Inscripció Reunió telemàtica Portes Obertes CFM, CFS, IFE i PFI/PTT

21 d’abril de 2021

Jornada de portes obertes per a les famílies que volen preinscriure’s i matricular-se a Batxillerat i Batxibac

Enguany, la Jornada de portes obertes constarà d’una reunió informativa que es realitzarà de manera telemàtica el dimecres 21 d’abril a les 19:00 h. Per accedir-hi cal que us registreu omplint el formulari d’inscripció (enllaç), abans de les 23:59 h del dimarts 20 d’abril. Al llarg del mateix dia 21 d’abril us enviarem un correu electrònic amb l’enllaç a la reunió informativa.

Inscripció Reunió telemàtica Portes Obertes BTX i Batxibac

Informació de l’Institut Joan Brudieu

El Batxillerat explicat per l’alumnat del BTX

L’IFE explicat per l’alumnat de l’IFE