Març matemàtic al Brudieu

Havent acabat el mes de març, fem repàs de l’activitat matemàtica del nostre centre:

• 9 de març : Participació de 10 parelles d’alumnes i professorat al DimatPirineus. Participar, ajuda a veure les matemàtiques des d’una vessant més lúdica i passar un bon matí. La Parella formada per la Montse Pubill i l’Urgell Solà va obtenir un premi en el taller : De Mercator al sistema UTM: una mirada matemàtica al mapes impartit per Xavier Massaneda, professor de la UB. (fotos)
  • 14 de març : Dia Pi. El professorat del departament de matemàtiques, es va engalanar amb una bonica i exclusiva samarreta per l’ocasió i va convidar a tots els seus companys del centre a un dolç esmorzar. (fotos)
  • 21 de març. Celebració de les proves cangur. 125 alumnes des de 1r de ESO fins a 2n de Batxillerat han dut a terme les proves Cangur al centre, ben aviat sabrem els resultats. (fotos)
  • Durant tot el mes de març s’ha exposat les fotografies matemàtiques que han dut a terme l’alumnat i el personal del centre. Ara un cop fetes les votacions toca fer el recompte i l’entrega de premis als guanyadors el dia 23 d’abril. (fotos)