Nous llibres que fomenten la igualtat de gènere a la biblioteca

La biblioteca ofereix als alumnes nous llibres que defensen la igualtat de gènere. Aquesta, fa referència a la necessitat de corregir les discriminacions i valorar les diferències enriquidores dels dos sexes.

Des de l’institut formem l’alumnat perquè esdevinguin persones autònomes i amb estratègies que els permeti decidir el seu futur com a éssers lliures. Fomentem la Coeducació i la igualtat al nostre centre, per això omplirem els prestatges amb aquests nous llibres que, com a mínim, ens fan reflexionar sobre aquest tema tant important.

“Hasta que no tengamos igualdad en educación, no tendremos una sociedad igualitaria” Sonia Sotomayor