Curs 22-23 | Curs 23-24 | Curs 24-25 | ||||||||
1T | 2T | 3T | 1T | 2T | 3T | 1T | 2T | 3T | ||
1. Desplegar el currículum digital d’acord amb nou decret per millorar la competència digital de l’alumnat | ||||||||||
1.1 Fer el desplegament curricular de la competència digital. |
x |
|||||||||
2. Implementar el desplegament de la dotació de robòtica al llarg de l’etapa per tal de millorar el pensament computacional de l’alumnat. | ||||||||||
2.1 Formar al professorat en l’aplicació de la dotació de robòtica a l’aula. |
x |
x |
||||||||
2.2 Prendre consciència del feedback de la formació i aplicació que ha fet el claustre sobre la formació. |
x |
|||||||||
3. Impulsar les pràctiques d’avaluació digital per afavorir els aprenentatges: eines d’avaluació, retroalimentació, autoreflexió. | ||||||||||
3.1 Generació de pràctiques d’avaluació digital |
x |
x |
x |
|||||||
3.2 Generació de pràctiques per la retroalimentació digital |
x |
x |
x |
|||||||
3.3 Generació de pràctiques per l’autoreflexió digital |
x |
x |
x |
|||||||
4. Avaluar la qualitat i protegir l’autoria dels documents i creacions, recalcant-ho sistemàticament als treballs d’altres persones que es troben per la Internet. | ||||||||||
4.1 Elaboració de rúbriques per a poder valorar la qualitat dels treballs d’altres. |
x |
x |
||||||||
4.2 Reflexionar sobre la importància de respectar i protegir l’autoria de treballs d’altres. |
x |
x |
||||||||
5. Dissenyar un protocol de bones actituds de navegació i consulta per reforçar la cultura de la seguretat i prevenir riscos. | ||||||||||
5.1 Recull de bones actituds de navegació i punts a evitar. |
x |
|||||||||
5.2 Elaboració d’una infografia i protocol específica on es detallin aquests apartats. |
x |
x |
||||||||
5.3 Distribució a la comunitat educativa del protocol i implementació de les bones pràctiques. |
x |
x |
x |
|||||||
6. Elaborar un pla d’acollida i digitalització | ||||||||||
6.1 Crear protocol digital de centre |
X |
X |
X |
|||||||
6.2 Crear el pla de comunicació del centre |