Pagaments TPVescola

Els pagaments de Sortides, Material i Productes del Centre s’han de realitzar mitjançant l’aplicació TPVescola.

Aquí trobareu les instruccions TPVescola: Instruccions TPVescola

Manual funcionament APP TPVescola: Manual APP

Registre de signatura per autoritzacions ➡ El procés de registrar la signatura s’ha de realitzar des de l’aplicació mòbil de TPVEscola. Si no es té descarregada l’aplicació TPVEscola al mòbil no es podrà visualitzar ja que des de l’ordinador no es pot realitzar el procés de signatura. Recomanem doncs que, en la mesura del possible, es descarreguin l’aplicació TPVEscola al telèfon. Quan es vol signar per primera vegada a l’app “TPVescola” primer de tot s’ha de registrar una signatura a “El Meu Compte / Signatura”. Un cop registrada la signatura, es pot signar l’autorització, rebreu un codi de 4 xifres per confirmar la signatura. CAL QUE ACTIVEU LES NOTIFICACIONS AL VOSTRE MÒBIL PER REBRE AQUEST CODI.

Enllaç directe a la web TPVescola: https://tpvescola.com/

Enllaç directe app per descarregar-se l’aplicació al mòbil: