Debat “Ara és demà”

ara-es-dema

El proper dimecres, 15 de març a les 17:30, a l’institut es durà a terme un debat general per al futur de l’educació on hi sou tots convidats a aportar les vostres opinions per tal de fer-les arribar conjuntament a la consellera d’ensenyament, a través del Consell Escolar de Catalunya.

La inscripció és gratuïta i la podeu fer a través del següent formulari (ompliu les dades i cliqueu ENVIA):

Inscripció (feu clic)

Us hi esperem a tots: pares i mares, alumnes, ajuntaments, regidors, professors… tots els que hi tingueu alguna cosa a dir. Treballarem al voltant de 5 eixos:

1. Els pilars del sistema educatiu
  2. Arquitectura del sistema educatiu
  3. El centre educatiu
  4. El professorat
  5. L’alumnat

Trobareu més informació a: http://consellescolarcat.gencat.cat/ca/araesdema/

Visita dels Mossos d’Esquadra

Aquest començament d’any ens han visitat els Mossos d’Esquadra i ens han ofert un seguit de xerrades molt interessants
Els objectius bàsics de les xerrades han estat diversos en funció de cada grup;
Internet segura a 1r i 2n d’ESO
Educar per tal… Llegeix més»

Barcelonada i Fira de la Robòtica

Aquesta setmana, a més de les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO, els alumnes de 3r i 4t han participat en dues sortides educatives: la Barcelonada i la Fira de la Robòtica

Arrenca el Servei comunitari

Arrenca ja el programa de Servei comunitari a la SES Vallbona d’Anoia. Sota el títol Entornem i aprenem, els alumnes de 4t d’ESO seran els pioners de l’institut.

Trobareu la informació actualitzada al blog: http://scvallbonaanoia.blogspot.com.es/

L’equip docent que s’encarrega de la serva coordinació, està format per:

• Glòria Vendrell – professora referent del Servei Comunitari
  • Pili Vela
  • Íngrid Caubet
  • Raquel Domínguez

Xerrada pares Servei comunitari

ALERTA PER LA NEU – 25 de gener

L’EQUIP DIRECTIU ESTÀ PENDENT DE LA PREDICCIÓ DEL TEMPS, DE LES INDICACIONS DEL CONSELL COMARCAL I PROTECCIÓ CIVIL.
MENTRESTANT L’ACTIVITAT ACADÈMICA ES MANTÉ NORMALITZADA.
ATENTAMENT,
La direcció

2n Fòrum de famílies

Us recordem que el proper dimecres 1 de febrer de 2017, de 15 a 17 h, tindrà lloc el 2n Fòrum de famílies d’aquest curs, on podreu contrastar amb el professorat del centre, el seguiment acadèmic dels vostres fills, resultats de la primera avaluació i de la seva recuperació.

Aquí sota teniu l’enllaç del professorat i els espais on es trobaran, així com el plànol de l’institut.

planol-families2

llistat-profes-2n-forum-families-16-17-1

Seguidament, a les 17:30 hi haurà reunió informativa pels pares de 4t d’ESO on s’explicarà la implantació del Servei Comunitari al centre