Tauler d’informacions

• 26 de febrer: Trobada primària – secundària, de les 15 a les 17h
  • 29 de febrer: PORTES OBERTES, de les 11 a les 13h

Barcelonada

Ahir dimarts els alumnes de 4t d’ESO van participar a la “Barcelonada”, una activitat adreçada als joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat de Barcelona tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (Internet mobile, geolocalització,… Llegeix més»

Enquesta als joves de Vallbona d’Anoia

Hola! Des del Servei de joventut de Vallbona d’Anoia volem saber què penses.
Ets de Vallbona i tens entre 12 i 35 anys? Ara pots opinar sobre el que necessiten els i les joves de Vallbona, fer propostes concretes d’activitats i projectes que t’agradaria participar. Obre… Llegeix més»

Ajudem a l’èxit educatiu dels alumnes

L’Oficina Jove de l’Anoia, amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitza, enguany, una nova xerrada-taller dirigida a pares i mares de joves adolescents dins del programa de suport a la funció educativa de les famílies.
El taller, titulat “Ajudem a l’èxit educatiu dels nostres fills i… Llegeix més»

L’INSTITUT DEL FUTUR

Avui, els alumnes de 4t de Tecnologia han presentat el seu projecte d’Institut Vallbona del Futur davant de la supervisió de l’arquitecta Municipal de Vallbona i Masquefa Núria Mora.

JORNADA DE FORMACIÓ ASAC

El dia 13 de desembre, a l’institut de Vallbona d’Anoia, es va celebrar la Jornada de Formació ASAC. El projecte ASAC és un projecte que es basa en formar als adolescents de l’institut perquè puguin ajudar els seus companys i companyes en casos d’assetjament i… Llegeix més»