Pintem el mur

Uns quants alumnes voluntaris han fet seva la iniciativa de l’Ajuntament de Vallbona d’Anoia i han participat pintant  la tanca del mur del Camp de futbol. Ha estat una bonica tasca creativa que ha contribuït a l’embelliment d’una instal.lació del poble.

Activitat del Bibliobús

Avui la Sílvia Campillo del bibliobús ens ha fet una activitat molt interessant. Ens hem submergit en una batalla, amb dictadors, armaments i llibres. Les alumnes d’arts escèniques i dansa han creat performance dels textos sobre la Lluita. Els 6 homes, Nelson Mandela, Frank… tot parlant de la mort, la tristesa, la injustícia i esmentant l’assassinat de Lorca.

1ESO estudia Les Roques

Les roques magmàtiques, roques sedimentàries i roques metamòrfiques ens atrapen. 1ESO fa una investigació col.laborativa per descobrir i entendre la biosfera. Aquests són els seus Labooks. Les roques no són eternes, es modifiquen amb el pas del temps…. Però quin temps? El temps és relatiu… Temps geològic? Temps de l’espai? Temps d’un humà? Temps d’una formiga?… El temps ens informa del context que estudien.

Filosofem

Els alumnes de Filosofia estan treballant visualment “La Pregunta Filosòfica” desplegada en Metafísica, Lògica, Epistemologia, Estètica, Cosmologia i Ètica… i seguim!

Projecte col·laboratiu de roques

1r d’ESO treballa un projecte col·laboratiu de roques. Com es formen, quin és el cicle de les roques? Experimentem amb les seves propietats. Són conductores d’electricitat? Tenen fluorescència? Reaccionen amb àcids? I els minerals? Els experts investigadors exposaran els seus treballs conjuntament. Aprenem en col·lectiu, som xarxa.

Stop violència de gènere

La companyia NO RES teatre de l’Institut Vallbona d’Anoia fa la seva primera classe oberta. A partir d’un article de violència de gènere, han creat diverses escenes denunciant la falta de llibertat de les dones que algunes pateixen en silenci. Juntes podem!

VAGA 29 de novembre

El proper DIJOUS 29 de novembre hi ha convocada una jornada de VAGA per a la millora de l’ensenyament públic. Tanmateix no es preveu un seguiment gaire massiu al nostre centre i per això, creiem que, en principi, l’activitat lectiva es desenvoluparà amb normalitat.
El transport… Llegeix més»

Amical Mauthausen

L’Amical de Mauthausen i altres Camps i de totes les víctimes del nazisme d’Espanya, és l’associació que agrupa als ex-deportats republicans dels camps de concentració dels nazis, així com els familiars i amics, tant dels supervivents com dels deportats assassinats als camps.
 L’Amical de Mauthausen… Llegeix més»