Tauler d’informacions

TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS FINS A NOU AVÍS

Suspeses totes les activitats lectives concretades fins el 3 d’abril.

• ACTIVITATS #joemquedoacasa 😉 El professorat utilitzarà les plataformes que tenim per treballar en línia amb l’alumnat.
  • En aquestes plataformes s’hi penjaran tasques que, de moment, no seran avaluables. Per exemple: treballs, lectures, activitats de reforç i consolidació, etc.: https://agora.xtec.cat/sesvallbonadanoia/activitats-joemquedoacasa/
  • Us demanem que les famílies estigueu a sobre dels vostres fills per a què es posin al dia de les activitats pendents d’entregar i que s’havien d’haver lliurat abans del confinament.
  • Alumnes de 4t d’ESO: poseu-vos en contacte amb els vostres tutors/es del projecte de recerca per continuar-hi treballant durant aquests dies de confinament.

Si us cal contactar amb el centre, envieu-nos un correu electrònic: a8065019@xtec.cat

ATENCIÓ! PREINSCRIPCIONS AJORNADES!

Itineraris 4t d’ESO 2020-2021

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,
Encara que estiguem confinats a les nostres llars, el curs avança i arribarà el moment de pensar en la tria d’optatives de cara el curs vinent. Per tal que ho pogueu pensar bé us fem arribar aquesta presentació que us mostra… Llegeix més»

Detecció de necessitats de connexió

Benvolgudes famílies,
Tan aviat com us sigui possible, haureu de respondre aquest formulari de Detecció de necessitats de connexió a Internet i equipaments TIC de les famílies de l’institut. El Departament d’Educació ens ho demana i hem de donar resposta el proper dilluns, 7 d’abril.

Llegeix més»

FIRST LEGO LEAGUE

Dissabte passat, l’equip LEGO de l’institut va participar a Igualada a la competició de la tercera First LEGO league. Es va realitzar el joc del robot, la presentació del projecte d’innovació, la presentació del pòster dels valors, i la presentació de l’esquelet del robot.
Va ser… Llegeix més»

Tríptic de les portes obertes

Us adjuntem el tríptic que vam editar per a la Jornada de Portes Obertes del 29 de febrer de 2020
De les 11 a les 13h es va poder visitar el centre, entrar als diferents espais (aules, taller de tecnologia, laboratori…) on hi havia exposats treballs… Llegeix més»

EXPOSICIÓ: Institut Vallbona del Futur

Del 3 al 10 de Març es podrà visitar l’Exposició:
INSTITUT DE VALLBONA DEL FUTUR.
Propostes del nou institut per donar resposta al canvi climàtic, els residus, la crisi energètica i la pèrdua de biodiversitat.
A la Sala de Gegants de l’Ajuntament de Vallbona, amb els treballs realitzats… Llegeix més»

Coronavirus: enllaços d’ajuda

Informació general

Preguntes més freqüents
1-     Puc estar afectat del SARS-CoV-2? http://canalsalut.gencat.cat/web/.content/_A-Z/C/coronavirus-2019-ncov/material-divulgatiu/cartell-ciutadania-puc-estar-afectat-coronavirus-A4.pdf
2-     Què és el coronavirus? http://canalsalut.gencat.cat/web/.content/_A-Z/C/coronavirus-2019-ncov/material-divulgatiu/cartell-ciutadania-que-es-coronavirus-A4.pdf
Llegeix més»

JA HEM COMENÇAT L’HORTA ECOLÒGICA

Ja arrenca l’horta ecològica del Vallbona. Els i les de 3 Mates aplicades han estat aquestes darreres setmanes posant a punt la terra per començar a posar-hi planter. Aquesta setmana s’han posat els enciams, les bledes, els espinacs, les coliflors, les faves, les tomaqueres, bròquils…

Barcelonada

Ahir dimarts els alumnes de 4t d’ESO van participar a la “Barcelonada”, una activitat adreçada als joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat de Barcelona tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (Internet mobile, geolocalització,… Llegeix més»

Enquesta als joves de Vallbona d’Anoia

Hola! Des del Servei de joventut de Vallbona d’Anoia volem saber què penses.
Ets de Vallbona i tens entre 12 i 35 anys? Ara pots opinar sobre el que necessiten els i les joves de Vallbona, fer propostes concretes d’activitats i projectes que t’agradaria participar. Obre… Llegeix més»