“Els Serveis” Comunitaris d’enguany

En aquest enllaç trobareu detallat el servei comunitari que farà cada alumne i la data d’inici de cadascun d’ells:

D’entre tots els serveis oferts, finalment els escollits pels alumnes han estat els següents:

• L’escola Josep Masclans de Vallbona d’Anoia
  • El Banc d’aliments de Vallbona d’Anoia
  • La Llar d’Infants de Vallbona d’Anoia
  • Informàtica per a la gent gran a la Pobla de Claramunt
  • La Llar d’Infants “Sol Solet” de la Pobla de Claramunt
  • El Menjador escolar de l’escola “Les Oliveres” de Canaletes
  • La Llar d’infants “Patufet” de sant Pere de Riudebitlles
  • El CRARC de Masquefa

Els alumnes començaran la seva tasca així que tornin de les vacances de Nadal. En el blog podreu anar seguint de a prop el seu dia a dia :

Espai Valida’t

Si carregues amb la teva ombra, pensa que allò lògic és que camini sola. Entrena la teva intel•ligència emocional, gestiona el teu sistema de pensaments i emocions! BE PLÀSTIC…  Valida’t

“No Res Teatre”

Neix “NO RES TEATRE” a l’institut Valbona d’Anoia.

Perquè partim del no res per donar el millor de nosaltres!

El disseny de la samarreta és de la Martina Cervera

La nostra companyia s’està gestant, som un embrió latent que s’està enriquint amb la poesia Lorquiana!

1r Fòrum amb famílies curs 18-19

El proper dimecres 14 de novembre, de 15h a 17:30h, tindrà lloc el 1r fòrum amb famílies d’aquest curs. El fòrum amb famílies pretén ser un espai de trobada entre professorat i famílies per tal de poder intercanviar impressions sobre el seguiment acadèmic dels alumnes.… Llegeix més»

Recollida de roba i calçat 2018

Fins el 23 de novembre recollirem la roba usada i calçat que ens pogueu portar a l’institut. Aviat repartirem les bosses de la fundació GLORR, però si teniu altres bosses, també són vàlides.

Museu de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa

Primer d’ESO fan una sortida a Terrassa per veure: Perill!! Salvats per la tecnologia. Hem experimentat terratrèmols, hem après què cal fer davant d’un foc, les noves tecnologies, com gossos robòtics de rescat. Què hagués passat si el Titànic hagués tingut aquesta tecnologia?