Informació important

Properament a l’Institut …
  1. Jornada de Nadal: divendres 20 de desembre de 8 a 13:30h. Entrega de notes el mateix dia a tutoria.

2. ESCOLA D’ESPECTADORS!!

28 de novembre: COMPRA D’ENTRADES  per l’obra de teatre “Europa Bull”  d’en Jordi Oriol . Recordeu d’utilitzar el descompte !   https://www.tnc.cat/

Finalment s’ha triat el diumenge 15 de DESEMBRE

Ja tenim reservat el bus que ens recollirà aquest cop a la parada de bus d’El Xaró (La Pobla de Claramunt) a les 16h!!

BMX a educació física

Mira el video sencer entrant a la notícia.
Aquest trimestre els alumnes de 2n d’ESO estan treballant els esports urbans dintre l’assignatura d’Educació física. Aquests esports són aquells que combinen la pràctica esportiva amb l’oci i es realitzen en espais urbans. Alguns d’ells són: el roller,… Llegeix més»

Setmana de la ciència i les humanitats

AQUÍ PODEU VEURE UNES QUANTES FOTOS de la “setmana de la ciència i les humanitats” que vam fer de l’11 al 15 de novembre; es van fer un munt de tallers, sortides, xerrades, pràctiques, …tot seguit podeu veure’n una breu mostra: taller de primers auxilis,… Llegeix més»

Setmana de la Ciència a Manresa

Dijous dia 14 un grup d’alumnes de Tecnologia de 2n, 3r i 4t d’ESO, van participar en un Taller de muntatge instrumental amb robots Lego EV3 com els que s’utilitzen a l’optativa transversal de “Lego”. N’ han gaudit i s’han implicat moltíssim, els dinamitzadors del… Llegeix més»

Programa Salut i Escola!

La Marta Montero, infermera referent al nostre centre i infermera al CAP de Capellades, ens explica de què va el Programa Salut i Escola.

Som Teen Ambassadors Across Europe

El dilluns 11 de novembre, els centres educatius de Catalunya que formen part dels TEEN AMBASSADORS ACROSS EUROPE van ser convocats a participar en la primera jornada debat de la mà del programa Caixaescena. L’Institut de Vallbona d’Anoia és un dels centres participants en aquest… Llegeix més»

Erasmus+ 1a trobada a Istambul (Turquia)

Del 21 al 28 d’octubre, la Bruna Rabell i l’Arnau Armengol han estat a Istambul (Turquia) amb la Carme Flores i l’Àngels Sendra. Us deixem un recull d’algunes imatges de la seva estada a la 1a trobada del nostre projecte Erasmus+… Llegeix més»

Recollida de roba usada i calçat

Fins el 21 de novembre recollirem la roba usada i calçat que ens pogueu portar a l’institut. Aviat repartirem les bosses de la fundació GLORR, però si teniu altres bosses, també són vàlides.

Comencem l’Erasmus Creativity Club el 30 d’octubre de 2019!

ECC llistat alumnes 19-20
Moltes gràcies! Hem tingut 38 sol·licituds per participar a l’Erasmus Creativity Club. Estem molt contents. Sabem que a l’Institut de Vallbona tenim molts alumnes amb ganes de conèixer altres cultures, viatjar a altres països i esdevenir narradors, reporters i artistes… Llegeix més»