26 d’octubre: Vine a la festa!

Veniu divendres, de 17 a 19h a l’institut i retrobeu-vos amb antics companys. Hi haurà activitats i un petit piscolabis!

La Pregunta filosòfica

La racionalitat està sustentada en la capacitat de pensar de manera abstracta, a través d’un llenguatge bell i articulat. Els alumnes de filosofia de 4ESO s’han fet preguntes i les han visualitzat i expressat creativament.

Loteria de l’AMPA ja a la venda

Ja podeu comprar loteria de l’AMPA al centre. Com cada any, es juga al mateix número i el preu de la butlleta és de 5€. Qui en vulgui comprar, cal que s’adreci a qualsevol membre de l’AMPA o de l’equip directiu a les hores del pati.

Trobareu diferents punts de venda a La Pobla de Claramunt, a Vallbona d’Anoia i a Cabrera d’Anoia.

Maquetes de cèl·lules

Els alumnes de 3r d’ESO B han construït maquetes de les diferents cèl·lules (procariota i eucariota animal i vegetal). Creacions molt originals que de ben segur els han ajudat a entendre una mica millor l’estructura de les cèl·lules.

Servei PIDCES

Des del curs passat l’institut de Vallbona compta amb una activitat lúdica pels joves al servei del PIDCES: el cap pregunta sense resposta. Aquesta activitat es basa en un joc de taula on els joves participants, durant l’hora del pati dels dimecres, poden fer… Llegeix més»

Recollida de roba i calçat 2018

Fins el 23 de novembre recollirem la roba usada i calçat que ens pogueu portar a l’institut. Aviat repartirem les bosses de la fundació GLORR, però si teniu altres bosses, també són vàlides.

Espai VALIDA’T

A l’institut s’obre aquest curs un espai d’ESCOLTA  ACTIVA per l’alumnat: l’espai VALIDA’T. Al capdavant la nostra professora i coach, Xesca Vela.
Serà els divendres de 10’10 a 11’05h. S’ha fet un passaclasses per difondre i donar a conèixer el servei. Us deixem aquí la presentació:… Llegeix més»

Aula Creativa

Aquest any l’Institut ha apostat per una aula creativa on l’alumnat treballarà les arts escèniques. Avui hem inagurat l’escenari amb improvisacions. És tot un repte posar-se en la pell d’un altre, sentir la respiració del personatge. On està el límit entre l’actriu o l’actor i… Llegeix més»

El professorat es posa en marxa!

Construir espais de connexió a l’educació és una eina emocional en la que el professorat cal que s’impliqui.

Abans de començar el curs amb els alumnes, els professors ens formem, aprenem i ens disposem. Tot és a punt!