Portes obertes i preinscripcions

Portes obertes:
  • Dissabte, 9 de març, d’11 a 13h.
  • Visita guiada al centre per part de l’alumnat de 1r d’ESO.
  • A les 12h Xerrada de l’equip directiu i l’AMPA per explicar el projecte de centre i resoldre possibles dubtes.
Preinscripcions:
  • Del 29 de març al 9 d’abril de 2019.
  • Les sol·licituds les podreu demanar a la secretaria de l’institut.
  • Els centres adscrits de La Pobla de Claramunt, Cabrera d’Anoia i Vallbona d’Anoia els rebran a les escoles de primària.

Tornem de vacances

Tant si es tracta d’un mes, com si es tracta de quatre dies, les vacances haurien de ser un descans per a professors, alumnes i per a tothom, i dic haurien, perquè el descans  autèntic no depèn del “què”  fem sinó de ” com”… Llegeix més»

Formació ASACS

Ja sabeu que a  l’Institut Vallbona d’Anoia, la Comissió de Convivència potencia actuar amb el COR, que vol dir tenir cura dels altres, d’un mateix, dels espais que ocupem i del nostre entorn.
Dins d’aquest ambiciós projecte, els alumnes voluntaris ASACS (alumnes sensibles a l’assetjament… Llegeix més»