Barcelonada i Fira de la Robòtica

Aquesta setmana, a més de les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO, els alumnes de 3r i 4t han participat en dues sortides educatives: la Barcelonada i la Fira de la Robòtica

Arrenca el Servei comunitari

Arrenca ja el programa de Servei comunitari a la SES Vallbona d’Anoia. Sota el títol Entornem i aprenem, els alumnes de 4t d’ESO seran els pioners de l’institut.

Trobareu la informació actualitzada al blog: http://scvallbonaanoia.blogspot.com.es/

L’equip docent que s’encarrega de la serva coordinació, està format per:

• Glòria Vendrell – professora referent del Servei Comunitari
  • Pili Vela
  • Íngrid Caubet
  • Raquel Domínguez

Xerrada pares Servei comunitari

ALERTA PER LA NEU – 25 de gener

L’EQUIP DIRECTIU ESTÀ PENDENT DE LA PREDICCIÓ DEL TEMPS, DE LES INDICACIONS DEL CONSELL COMARCAL I PROTECCIÓ CIVIL.
MENTRESTANT L’ACTIVITAT ACADÈMICA ES MANTÉ NORMALITZADA.
ATENTAMENT,
La direcció

2n Fòrum de famílies

Us recordem que el proper dimecres 1 de febrer de 2017, de 15 a 17 h, tindrà lloc el 2n Fòrum de famílies d’aquest curs, on podreu contrastar amb el professorat del centre, el seguiment acadèmic dels vostres fills, resultats de la primera avaluació i de la seva recuperació.

Aquí sota teniu l’enllaç del professorat i els espais on es trobaran, així com el plànol de l’institut.

planol-families2

llistat-profes-2n-forum-families-16-17-1

Seguidament, a les 17:30 hi haurà reunió informativa pels pares de 4t d’ESO on s’explicarà la implantació del Servei Comunitari al centre

Projecte “El camí: visions particulars sobre els moviments migratoris”

Per primera vegada, la SES Vallbona d’Anoia participarà en un projecte singular anomenat  “El camí : unes visions particulars sobre els moviments migratoris”.

Aquest projecte s’ha organitzat juntament amb el CFA Víctor Català de Sant Esteve de Sesrovires dins el centre penitenciari Can Brians 2 i té com a objectiu intercanviar experiències, motivar i estimular els alumnes mitjançant el treball per projectes com a base de l’aprenentatge dels moviments migratoris. D’aquesta manera es treballaran part dels continguts del tema 3 de l’assignatura de geografia i història de 3r ESO.

Aquest projecte es realitzarà entre el desembre i el març del 2017 al mateix centre en horari lectiu.

Informar que els pares poden fer el seguiment del projecte a partir del blog que trobareu a la pàgina web: http://elmovimentmigratori.blogspot.com.es

30N: votacions al Consell Escolar

Dimecres 30 de novembre es duran a terme les votacions al Consell Escolar de la SES Vallbona d’Anoia, amb el següent horari:

• 11:00-11:30 Alumnes
  • 16:45-17:00 Professors