Obertura del centre: Pla d’obertura INS Vallbona (descarrega)

Preinscripcions: del 13 al 22 de maig de 2020

Més informació aquí: ➡  https://agora.xtec.cat/sesvallbonadanoia/secretaria/preinscripcions/

Tercer trimestre en confinament:

Si us cal contactar amb el centre, envieu-nos un correu electrònic: a8065019@xtec.cat

Saló de l’Ensenyament 2020 virtual

Fira de Barcelona organitza enguany un Saló de l’Ensenyament 2020 virtual.
S’ hi podran visitar els diferents pavellons i com a visitants tindreu a la vostra disposició un xat online perquè els assessors puguin solucionar qualsevol dubte.
Els dies que estarà obert el Saló seran del 20… Llegeix més»

Al teu costat en la tria educativa

Us fem saber que el Departament d’Educació impulsa el projecte “Al teu costat en la tria educativa” per oferir, en format virtual, el servei d’informació i orientació acadèmica que cada any oferia en el marc del Saló de l’Ensenyament.
Tots els nous materials audiovisuals, propostes interactives i… Llegeix més»

ORIENTACIÓ ACADÈMICA PER ALS ALUMNES DE 4t

Benvolgudes famílies,
Abans de res, desitgem que estigueu bé.
La situació de confinament ha aturat les activitats que teníem programades amb l’objectiu d’orientar els alumnes cap als seus futurs estudis postobligatoris, de manera que la seva tria fos el més acurada possible.També les entrevistes individuals per… Llegeix més»

Canvi data sorteig

Atenció! Si heu comprat una butlleta d’aquestes a l’alumnat de 4t d’ESO, heu de saber que s’ha canviat la data del sorteig per al dia 16 de juny de 2020

Itineraris 4t d’ESO 2020-2021

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,
Encara que estiguem confinats a les nostres llars, el curs avança i arribarà el moment de pensar en la tria d’optatives de cara el curs vinent. Per tal que ho pogueu pensar bé us fem arribar aquesta presentació que us mostra… Llegeix més»

Detecció de necessitats de connexió

Benvolgudes famílies,
Tan aviat com us sigui possible, haureu de respondre aquest formulari de Detecció de necessitats de connexió a Internet i equipaments TIC de les famílies de l’institut. El Departament d’Educació ens ho demana i hem de donar resposta el proper dilluns, 7 d’abril.
Llegeix més»