Maig esportiu!

El Maig Esportiu és una activitat del Pla Català d’Esport a l’Escola amb l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva entre l’alumnat. Per tal d’aconseguir-ho s’obre l’institut i les instal·lacions municipals de Vallbona d’Anoia els dimecres del mes de maig de 15 a 17:30h. per fer activitats esportives. És una activitat gratuïta i voluntària en horari extraescolar, organitzada  per l’institut i els alumnes dinamitzadors esportius.

Les activitats previstes són:

4 de maig Pàdel i Bàdminton

11 de maig Esports i Ball

18 de maig Bicicletada i Caminada

25 de maig Esports i Ball

Aqui teniu l’enllaç per fer la inscripció, cal que ompliu el següent formulari ➡ Formulari inscripció

1. admin Autor de l'article

Per garantir que només s’hi apunta l’alumnat de l’institut, heu de fer la inscricpció a través del correu @insvallbona.cat del vostre fill o filla.