Escola d’Espectad@rs de Teatre

Vols participar a l’escola d’espectad@rs de teatre? Fes aquest qüestionari

➡ https://forms.gle/MNX5Qggj3TfqJHfR6

Programa 23-24

L‘escola d’espectad@rs de teatre Vallbona està oberta a la comunitat educativa de l’institut (adolescents, famíles, docents i membres PAS). Es vol potenciar la convivència a nivell socioemocional i artístic, per aprendre conjuntament i enriquir el bagatge cultural del nostre alumnat i en general de tota la comunitat educativa.

És un nexe d’unió cultural que potencia la lectura d’obres de teatre (que ens proporcionen les biblioteques de Catalunya), la visualització de l’obra de teatre (al TNC, o a altres teatres de proximitat) i la reflexió col·lectiva sobre la qualitat artística dels espectacles.

Recordeu que està obert a la comunitat educativa del centre i a les poblacions adjuntes: la Pobla de Claramunt, Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia.

Els adolescents han de venir acompanyats per algun familiar, recordeu que es vol potenciar la comunicació entre adults i adolescents.

El preu de les entrades al teatre té una reducció d’un 10% i el preu dels adolescents és a meitat de preu.

Institut Vallbona d’Anoia
escola d’espectad@rs de teatre