Escola d’Espectad@rs de Teatre

Vols participar a l’escola d’espectad@rs de teatre? Fes aquest qüestionari

➡ https://forms.gle/MNX5Qggj3TfqJHfR6

2020-2021. Segon any d’escola d’espectad@rs teatral EEVallbona

L‘escola d’espectad@rs de teatre Vallbona està oberta a la comunitat educativa de l’institut (adolescents, famíles, docents i membres PAS). Es vol potenciar la convivència a nivell socioemocional i artístic, per aprendre conjuntament i enriquir el bagatge cultural del nostre alumnat i en general de tota la comunitat educativa.

És un nexe d’unió cultural que potencia la lectura d’obres de teatre (que ens proporcionen les biblioteques de Catalunya), la visualització de l’obra de teatre (al TNC, o a altres teatres de proximitat) i la reflexió col·lectiva sobre la qualitat artística dels espectacles.

Malgrat el protocol de pandèmia, hem d’aprendre a conviure amb la Covid sense deixar de consumir cultura. L’OMS, ha publicat un document post-pandèmia indicant que les arts són beneficioses per la salut, per tant activem-nos artísticament.

Recordeu que està obert a la comunitat educativa del centre i a les poblacions adjuntes: la Pobla de Claramunt, Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia.

Els adolescents han de venir acompanyats per algun familiar, recoredeu que es vol potenciar la comunicació entre adults i adolescents.

El preu de les entrades al teatre té una reducció d’un 10% i el preu dels adolescents és a meitat de preu.

Institut Vallbona d’Anoia
escola d’espectad@rs de teatre