Erasmus+ KA2 – Erasmus TV International (2019-2022)

El nostre projecte se centra en el triangle de l’educació, la cultura i la tecnologia. Tenim l’objectiu d’empoderar el nostres alumnat perquè esdevinguin ciutadans europeus responsables, conscients dels seus drets i deures quan estan en línia i fora de línia,  tot i obrint la seva ment a altres cultures i països d’Europa, sentint-se, alhora, part d’un projecte europeu anomenat “Erasmus TV International” on esdevindran creadors d’històries, periodistes de les seves pròpies comunitats i membres d’una comunitat educativa internacional per tal que donin la millor versió d’ells mateixos a nivell nacional i internacional en grups de treball on milloraran les seves competències socials, plurilingües i digitals.

Erasmus TV International (2019-2022)

Project card

Pàgina web

TwinSpace a eTwinning

Notícies web del centre

Canal de YouTube

Revista de la trobada a Vallbona (23-27 maig 2022)

En els següents enllaços trobareu totes les revistes del projecte, tots els vídeos i curts que hem realitzat i finalment tots els Padlets on hem penjat cuidadosament els treballs dels nostres alumnes europeus de l’Erasmus TV International.

MAGAZINES AND NEWSLETTERS

videos ERASMUS TV INTERNATIONAL

Padlets ERASMUS TV INTERNATIONAL

Ens agradaria destacar el nostre curt “A Return to Anoia’s Past” realitzat entre desembre de 2021 i maig del 2022 amb la participació de tots els alumnes Erasmus de l’Institut de Vallbona i tots els alumnes europeus visitants al maig de 2022. Si voleu saber-ne més, cliqueu aquí.

Podeu seguir-nos a les xarxes socials:

INSTAGRAM @erasmustvinternational

Facebook https://m.facebook.com/erasmustvinternational/