Activitats extraescolars 18-19

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS AMPA

Benvolgudes famílies,

L’AMPA de l’institut en col·laboració amb la direcció, us presenta una proposta d’activitats extraescolars per a poder realitzar al centre i a les instal·lacions esportives del municipi.

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS
14:30 – 15:30h DINAR (AMB MONITORS)
15:30 – 16:30h TEATRE ESPORT ESTUDI ASSISTIT ESPORT
16:30 – 17:30h TEATRE ESPORT ESTUDI ASSISTIT ESPORT

1. L’activitat estudi assistit la gestiona l’ajuntament de Vallbona d’Anoia i servirà per a reforçar aspectes en els que l’alumnat estigui més fluix i també es podrà aprofitar per a fer deures i estudiar. Seran grups reduïts.
  2. Tant el teatre com l’estudi assistit es faran al centre.
  3. L’esport serà de la modalitat POLIESPORTIU (tastet d’esports). A primer i segon hi haurà la possibilitat de competir amb altres instituts de la comarca els caps de setmana. Es realitzarà al poliesportiu de Vallbona d’Anoia.

Aspectes a tenir en compte:

• La tria de les activitats extra escolars s’haurà de fer per blocs (dies) segons les combinacions que figuren a la graella. Les famílies podreu escollir tants blocs com vulgueu.
  • El dinar anirà a càrrec de cada família (carmanyola…). Al menjador hi haurà un monitor/a que vetllarà pel bon comportament de l’alumnat que es quedi a dinar.
  • Només tindrà dret al menjador l’alumnat que es quedi després a les extraescolars.
  • El pagament de les activitats de Teatre i Poliesportiu es farà a través del núm de compte de l’AMPA (ES95 0182 1919 1202 0001 3323) i serà trimestral (s’hauran d’abonar 3 quotes en total: començaments d’octubre, gener i abril).

Les quotes són les següents:

• 33 € cada quota, si es tria 1 dia a la setmana (30€ socis de l’AMPA).
  • 66 €cada quota, si es trien 2 dies a la setmana (63€ socis de l’AMPA).
  • 99€cada quota, si es trien 3 dies a la setmana (96€ socis de l’AMPA).
  • Caldrà un mínim de 10 alumnes per a què es tiri endavant l’extraescolar.
  • El pagament de l’activitat d’Estudi assistit es farà a través de l’ajuntament i la quota és d’aproximadament 15€ al mes.
  • Data màxima de retorn de la butlleta d’inscripció: divendres 15 de setembre.
  • Com? A la secretaria del centre.
  • Per a qualsevol dubte podeu dirigir un correu a l’AMPA: ampasesvallbona@gmail.com
  • Totes les activitats s’iniciaran al mes d’octubre.

Junta de l’AMPA i la direcció

Vallbona d’Anoia,  juny de 2018