Setmana de la ciència i les humanitats

AQUÍ PODEU VEURE UNES QUANTES FOTOS de la “setmana de la ciència i les humanitats” que vam fer de l’11 al 15 de novembre; es van fer un munt de tallers, sortides, xerrades, pràctiques, …tot seguit podeu veure’n una breu mostra: taller de primers auxilis,… Llegeix més»

Setmana de la Ciència a Manresa

Dijous dia 14 un grup d’alumnes de Tecnologia de 2n, 3r i 4t d’ESO, van participar en un Taller de muntatge instrumental amb robots Lego EV3 com els que s’utilitzen a l’optativa transversal de “Lego”. N’ han gaudit i s’han implicat moltíssim, els dinamitzadors del… Llegeix més»

Programa Salut i Escola!

La Marta Montero, infermera referent al nostre centre i infermera al CAP de Capellades, ens explica de què va el Programa Salut i Escola.

Som Teen Ambassadors Across Europe

El dilluns 11 de novembre, els centres educatius de Catalunya que formen part dels TEEN AMBASSADORS ACROSS EUROPE van ser convocats a participar en la primera jornada debat de la mà del programa Caixaescena. L’Institut de Vallbona d’Anoia és un dels centres participants en aquest… Llegeix més»

Erasmus+ 1a trobada a Istambul (Turquia)

Del 21 al 28 d’octubre, la Bruna Rabell i l’Arnau Armengol han estat a Istambul (Turquia) amb la Carme Flores i l’Àngels Sendra. Us deixem un recull d’algunes imatges de la seva estada a la 1a trobada del nostre projecte Erasmus+… Llegeix més»

Recollida de roba usada i calçat

Fins el 21 de novembre recollirem la roba usada i calçat que ens pogueu portar a l’institut. Aviat repartirem les bosses de la fundació GLORR, però si teniu altres bosses, també són vàlides.

Comencem l’Erasmus Creativity Club el 30 d’octubre de 2019!

ECC llistat alumnes 19-20
Moltes gràcies! Hem tingut 38 sol·licituds per participar a l’Erasmus Creativity Club. Estem molt contents. Sabem que a l’Institut de Vallbona tenim molts alumnes amb ganes de conèixer altres cultures, viatjar a altres països i esdevenir narradors, reporters i artistes… Llegeix més»

Vaga General 18 d’octubre de 2019

La major part del professorat de l’INS Vallbona d’Anoia s’adhereix a la vaga convocada per demà.
El Consell Comarcal de l’Anoia ha decidit suspendre el servei de transport escolar a la comarca per divendres 18 d’octubre.
El centre romandrà obert amb serveis mínims. Això significarà que no… Llegeix més»

Atenció Famílies!

Ja tenim samarreta de l’institut! I també bossa i tubular pel coll.
Pack socis AMPA: 18€ / Samarreta: 12€
Pack NO socis: 22€ / Samarreta: 15€
Si voleu la vostra, compreu-ho a l’AMPA utilitzant l’aplicació TPVescola i passeu a recollir-la a la biblioteca. Aprofiteu la promoció d’inici, tot… Llegeix més»