Xerrada sobre l’orientació sexual i identitat de gènere

El passat 25 de novembre, els alumnes del PFI administratiu juntament amb els alumnes de 2n de la FP Bàsica vam fer una sortida al Centre Cívic Sandaru (Barcelona), per a assistir a una xerrada sobre l’Orientació sexual i identitat de gènere organitzada per l’associació de periodisme Fora de Quadre.

Els alumnes de l’IPM vam estar participant preguntant i responent al tallerista que era un expert en la matèria, mostrant interès, així com un comportament responsable i respectuosos cap a totes les persones que van assistir.

La xerrada va ser molt interessant ja que així tenim l’oportunitat d’aprendre el diferent que pot ser la societat i respectar tant altres opinions com formes de pensament i de sentir diferents a tu. Finalment ens emportem una lliçó apresa: que no tots som iguals ni tampoc podem canviar les persones com volem.

Moltes gràcies a Fora de Quadre per dur a terme iniciatives tan interessants i útils com aquesta proposta.