Visita de l’escriptor Raimon Portell

Amb l’objectiu de fomentar la lectura i acostar-la als més joves, els nostres alumnes de 3r d’ESO han tingut el plaer de xerrar amb l’escriptor Raimon Portell, autor de la trilogia La llum d’Artús. Els alumnes han pogut resoldre els seus dubtes sobre Camins de nit, primer llibre de la trilogia que han llegit, i han descobert encuriosits els misteris que envolten l’ofici d’escriure i el món editorial.

Tal i com ha explicat l’autor, Camins de nit funciona com una ucronia de la història de Catalunya que se situa als volts del primer terç del segle XX i ens narra la història d’una noia, la Rut Anglada, que ha de fugir per salvar la vida. Serà durant la fugida que descobrirà un secret sobre la seva identitat. Això sí, tal com ens ha manifestat l’autor, si els joves lectors volen saber com acaba la seva història hauran de llegir els tres llibres de la trilogia.