Vagues dels dies 29 i 30 de març

Els dies 29 i 30 de març, les organitzacions sindicals del professorat convoquen vaga mantenint un seguit de reivindicacions per a la millora de l’Educació, com ara:

• 6% del PIB per educació com a mínim
  • Reversió de les retallades
  • Retirada de l’ordre de calendari escolar
  • Rebuig al nou currículum
  • Estabilització del personal interí

L’alumnat també ha estat cridat a la vaga (excepte 1r i 2n d’ESO, exclosos del dret). Si el seguiment de la mateixa fos significatiu, hem d’advertir de la probabilitat de no poder assegurar la plena normalitat de les activitats lectives durant aquestes jornades. L’alumnat que no vingui al centre tindrà una falta d’assistència pendent de justificar i assumirà no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.