Vaga pel Dia Internacional de la Dona

El divendres 8 de març, Dia Internacional de la Dona, diferents sindicats de treballadors/es han convocat una vaga general de 24 hores o una aturada parcial de 2 hores, entre les 12 i les 14h pel torn de matí o entre les 16 i les 18h pel torn de tarda. L’alumnat també hi està convocat mitjançant la proposta de la majoria dels sindicats estudiantils.

Recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga.

Donat que el seguiment de la vaga per part del professorat pot ser significatiu, comuniquem que probablement no es podran dur a terme amb normalitat les activitats lectives durant aquesta jornada.

Els alumnes que no vinguin al centre assumiran no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.