Vaga estudiantil el 8 de març

El dilluns 8 de març s’ha convocat una jornada de vaga d’alumnat per part d’algunes organitzacions sindicals estudiantils amb motiu del Dia Internacional de les Dones. Aquesta vaga ha rebut l’adhesió de bona part de l’alumnat del centre, expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnat menor d’edat d’altres cursos, pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full repartit a classe, fent-se responsables d’aquella absència. Si l’estudiant és major d’edat pot signar la conformitat directament.

Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

L’alumnat que no vingui al centre assumirà no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.