Vaga el dia 8 de març

El dia 8 de març, organitzacions sindicals d’alumnat convoquen vaga amb motiu del Dia de Internacional de les Dones.

Aquesta convocatòria ha rebut l’adhesió de la major part de l’alumnat, expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació. Tanmateix, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga.

Aquell alumnat que no vingui al centre assumirà no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència. A partir de 3r d’ESO s’ha repartit un full d’autorització per a menors d’edat.