Vaga d’estudiants el 15 de març

Benvolgudes famílies,

Des del passat mes de novembre, desenes de milers d’estudiants de diversos països han protagonitzat mobilitzacions multitudinàries contra el canvi climàtic i els efectes catastròfics que aquest problema provoca en el medi ambient. Per aquest motiu, demà divendres, 15 de març s’ha llançat la convocatòria d’una gran vaga estudiantil europea. Aquesta vaga ha rebut l’adhesió de bona part de l’alumnat del nostre centre expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full repartit a classe, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

El professorat atendrà l’alumnat que resti al centre. Els alumnes que no vinguin al centre assumiran no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.